כל ק"ו שווה לך כסף!

כמה המערכת שלך עשתה היום?

שמור על תפוקת המערכת שלך
הצטרף לשירות הניטור והבקרה של גולן סולאר
ושום ק"ו לא יברח!

כך שיפרנו תפוקות של מערכות ללקוחות שלנו

רכזות הבקרה והניטור מזהות את הירידה בתפוקה וממליצות ללקוח לבצע שטיפה- והנה ראו את ההבדלים התפוקה ממש עלתה:

עד כמה חשובות בדיקות שנתיות – הקשר בין שמירה , בדיקה יומית ובקרה ובדיקה שנתית לחיזוקי מערכת.

חלק מהתחזוקה השוטפת של מערכת סולארית היא הבקרה היומית שהיא עובדת, בדיקה התפוקתית הכוללת וחיזוק ברגים עונתי:

דוגמה למפעל המחזיק מערכת סולארית והמפסק הראשי לא הפסיק לקפוץ. רכזות הבקרה היו מספר פעמים ביום שולחות את איש הקשר להרים מפסק והמליצו על הבאת טכנאי למערכת.

בבדיקת טכנאי גולן סולאר ראו עומס חום רב בארון וכתוצאה מכך המפסק היה קופץ. הידוק של הברגים בצורה הנכונה בארון הפחית משמעותית את עומס החום והולכת החשמל בצורה תקינה.

אין ספק שללא השילוב המנצח של מרכז הבקרה והניטור של גולן סולאר ועבודת הטכנאי המוכשר שלנו התקלה נפתרה במהירות!

   

מערכת בצפון הארץ סבלה ממתחים גבוהים. רכזות הבקרה והניטור התריאו מספר רב של פעמים על נפילות מרובות בשעות השיא – ממיר אחד כלל לא עבד.. ומכאן התחלנו יחד עם הלקוח לבודד מקרים- העלאת ספים, גרמה למפסק הראשי לקפוץ והמערכת לא ייצרה. החזרנו ספים למצב רגיל. תלונה לחברת חשמל- חזרו עם תשובה שלא ניתן לשנות דרגה בשנאי כי זה ייפגע בצרכנים אחרים.
טכנאי גולן סולאר חיזק ברגים – ועדיין… מרכז הבקרה שלנו המשיך לעקוב וראה שהממיר שנופל נמצא בשמש והוא חם. הוחלט לעשות ניסיון ולשים אותו תחת צל- אולי זה יעזור לו… ואכן כך היה- הממיר פשוט נהנה. השילוב המוצלח- החשיבה היצירתית והחיבור בין מרכז הבקרה לבין טכנאי השטח עזרו יחד לבודד את המקרים- להתריע שצריך ולא לרדת מהתקלה והמעקב עליה עד שהיא נפתרה.
והממיר בצל וטוב לו.

מערכת שהותקנה ונמצא בה תפוקה נמוכה בפאנל מיד אחרי ההתקנה- התקבלה במערכת התראה על אופטימייזר תקול.
רכזות הבקרה התקשרו לממש אחריות יצרן להחלפת אופטימייזר. הוזמנה בחברה האחראית להחליף אופטימייזר – עבד כמה ימים והפסיק.
רכזות הבקרה שזיהו שוב את התקלה הזמינו את  המתקין לבדוק את שוב כבילה ונמצא שאופטימייזר היה תקול.  הוזמנו להחליף אופטימייזר ושוב אחרי זמן קצר הוריד תפוקה.. ושוב ביקשנו מהמתקין לבדוק.
המתקין ניגש ומצא כי האופטימייזר היה מחובר רק על פאנל אחד במקום על שניים. חיבר את האופטימייזר לשני הפאנלים – אבל עדיין לא עבד. שוחחנו עם החברה האחראית וביקשנו שייפתחו את דו"ח הטכנאים של התקלה. בהסתכלות על הדו"ח נמצאה עדות שהטכנאי שהיה שם, ציין שהפאנל מקצר ולכן הותקן רק על פאנל אחד. כמרכז בקרה הבהרנו שמידע על תקלה הקיימת במקום על פאנל מקצר מחייבת את ידיעת הלקוח ואת מרכז הבקרה .
אין ספק שללא מעקב קבוע והמשך התעקשות של מרכז הבקרה על בדיקת דו"ח טכנאים תוך דרישה לבדוק את כל הקצוות הכוללים גם באחריות המתקין היא הכרחית. מרכז הבקרה דאג ללקוח למימוש אחראיות על הפאנל התקול והחלפתו על ידי המתקין תוך מימוש אחריות התקנה ועבודה מלאה עבור הלקוח לאורך כל הדרך והמשך סגירת הקצוות מכל הכיוונים!

ניטור
יומי

צוות המוקד מנטר באופן רציף ויומיומי את המערכות ומאתר תקלות בזמן אמת באמצעות בדיקה יזומה ותוכנת ניטור ייחודית של גולן סולאר.

תפעול תקלה מרחוק

במקרה של תקלה, נזמין טכנאי במסגרת האחריות או טכנאי חיצוני, ונעקוב אחר הטיפול בתקלה.

בקרת
תפוקות

מעקב אחר מערכות סולאריות על מנת להבטיח את תפוקות המערכת.

הפקת
דו"חות

הפקת דוחות חודשיים מקיפים ודוח שנתי.

בדיקת חשבונות חשמל

אנחנו נבדוק עבורך את ההתחשבנות מול חברת החשמל ומוודאים שתקבל את הכסף שמגיע לך.

למה גולן סולאר?

Customer service executives working

רוצה להבטיח תפוקה מקסימלית
מהמערכת הסולארית שלך?

מי הלקוחות שלנו?