דניאל אלמלח

טכנאי-חשמלאי מרכז ניטור ובקרה

קמתי לבוקר שמשי ובהיר במיוחד בביתי שבעיר צפת הקרה, הנה עוד יום בו אבקר כנראה במקומות חדשים בהם לא ביקרתי.

יוצא מצפת לכיוון קצרין בירת הגולן. לקוח שהממיר שלו שבק חיים, ולאחר בדיקות נמצא כי נדרש להחליף לו לממיר חדש.

מגיע ללקוח ומתחיל בעבודה. מפרק את הממיר הישן, מרכיב את החדש, מסדר לו תקשורת והתחברות לפורטל על הדרך . שניים במחיר אחד 😉

משם ממשיך לעוד מקום בקצרין, לקוח שביקש בדיקה שנתית למערכת, עולה על הגג ומגלה שהממיר לא עולה. מחפש את הבעיה ומגלה שזו בעיית זליגה, בלי להתמהמה יורד לרכב ומעלה עוד ציוד למציאת הבעיה. מתחיל למפות את הגג ולצמצם בחיפושים אחרי הסטרינג הבעייתי, עד שנמצא הפאנל הזולג. ניתקתי אותו מהסטרינג ולאחר מכן הממיר עלה. אין תחושת סיפוק גדולה מזו ויותר ממציאת התקלה – החיוך ואנחת הרווחה של הלקוח שמולי.

תוך כדי הבדיקות מתקשרים אלי מהמוקד לעוד 2 תקלות נוספות באבני איתן.

מסיים את הבדיקה בקצרין וכבר בדרך לאבני איתן.

מגיע למקום ורואה שממיר לא עולה ולא מקבל מתח DC. מכבה אותו ומבצע בדיקות על ה-DC שנמצאו תקינות , מכבה עוד ממיר לשם ביצוע הצלבה בין ה-DC של הממירים ומחכה שיעלה.

תוך כדי שאני מחכה שהממיר יעלה (לוקח זמן) בנתיים קפצתי לתקלה השניה שהיא במרחק מטרים ספורים מהאתר הראשון .

מגיע למקום ומגלה ששני ממירים לא מתקשרים, ישר מתחבר להגדרות של הממיר ומגדיר מחדש מה שצריך. ועוד סיפוק – הממירים חזרו לתקשר.

חוזר למקום שעזבתי ומגלה שהממיר לא עלה. במקרה זה יצרתי קשר עם חברת הממירים ופתחתי קריאה שיבואו להחליף את הממיר.

משם הקפיצו אותי לישוב שכן לבדוק מדוע המפסק של המערכת לא עולה, גיליתי שעכבר החליט להתחמם באחד הלוחות וגרם לקצר. לאחר טקס קבורה מכובד המערכת חזרה לעבוד כרגיל

בדרכי חזרה לצפת מול נוף הכנרת עם השמש היורדת, מתקשר ללקוח הראשון להסביר לו על הפורטל החדש שחיברתי אותו אליו ולעדכן שהכל בסדר.אני מרגיש בעבודתי סיפוק רב שלא קיים בהרבה עבודות – גם צלחתי את אתגרי היום, פתרתי תקלות וגם סייעתי ללקוחות מתוסכלים להשמיש חזרה את המערכת ולהמשיך להרוויח כסף בכל יום.

לפוסטים נוספים

לפני שאתה יוצא

כדאי שתבדוק מה הגג שלך יכול לעשות בשבילך

זה פשוט! הזן את גודל המערכת וקבל במייל את התעריף וההכנסה השנתית הצפויה