אמנת שירות – מוקד ניטור גולן סולאר

מוקד הניטור של גולן סולאר נותן מענה לצורך במעקב אחר מערכות סולאריות על מנת להבטיח את תפוקות המערכת.
צוות המוקד מנטר באופן יומיומי את המערכות ומאתר תקלות בזמן אמת.

מניסיוננו, רוב התקלות נפתרות מרחוק או בשיחת טלפון ללקוח. במידה ומדובר בתקלה שמצריכה התערבות חיצונית,  נפתח קריאת שירות אצל היצרן או שנזמין טכנאי חיצוני, ונעקוב אחר הטיפול בתקלה.

מפרט השירות

* ניטור יומי               

* אבחון תקלות             

* בקרת תפוקות          

* הדרכה ללקוח      

* הפקת דו"חות           

* תפעול תקלות מרחוק  

* מימוש אחריות יצרן (פתיחת קריאות שירות ומעקב)  

* זימון ומעקב אחר טכנאים חיצוניים

* תיאום בדיקה שנתית ושליחת דו"ח מסכם

בקרת שטיפות (אופציונלי)

  • גולן סולאר בוחרת בקפידה את ספקי השירות ברחבי הארץ אשר מחויבים לעבוד לפי תקני הבטיחות ובעלי כל הציוד הנדרש לשטיפת מערכות סולאריות
  • תיאום שטיפות בהתאם לצורך ולשיקולי עלות-תועלת ולא לפי לו"ז שנקבע מראש
  • תיעוד השטיפה (תמונות לפני/אחרי) ובקרת תפוקות לאחריה
  • וכל זאת כמובן ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר אטרקטיבי

ימי פעילות – א-ה

שעות פעילות – 8:00-16:00

זיהוי תקלה – עד 24 שעות מקרות התקלה (למעט תקלות שהתרחשו במהלך הסופ"ש)

אופן טיפול מרגע זיהוי תקלה:

  1. ניסיון פתרון מרחוק
  2. דיווח לאיש הקשר באתר על מנת שייגש לבדוק את המערכת
  3. הזמנת טכנאי
  4. מעקב וסגירת תקלה
  5. התקלה תתועד בדו"ח החודשי שיוגש ללקוח

זמני טיפול:

  1. פתרון מרחוק – מבוצע מיד עם זיהוי התקלה במידה וניתן לטפל מרחוק

משך זמן בדיקה וניסיון תיקון מרחוק – בד"כ לא יותר מ30 דקות

  • איש קשר באתר – מתקשרים לאיש קשר באתר ומבקשים שייגש לבדוק את המערכת

משך זמן בדיקת איש הקשר – עד 120 דקות

  • טכנאי – במידה ואיש הקשר לא הצליח לתקן את התקלה – מזמינים טכנאי חיצוני

משך זמן עד תחילת טיפול:

תקלה משביתה – תוך יום עסקים אחד

תקלה רגילה – תוך שני ימי עסקים

  • מעקב – עוקבים אחר הטיפול בתקלה עד לפתרון ומעדכנים בדו"ח החודשי
  • במידה ומדובר בתקלה במסגרת האחריות (מתקין/יצרן) – מוקד הניטור יפתח קריאת שירות מול הגורם האחראי, כולל מעקב אחר התיקון
  • במידה ומדובר בתקלה שאינה במסגרת האחריות ומצריכה רכישת ציוד – מוקד הניטור יעדכן את איש הקשר בנוגע לכך וברגע שיתקבל אישור מהלקוח, נבצע את ההזמנה ואת התיקון (זמן ביצוע בכפוף לזמינות המוצר שיש לרכוש)
  • תקלה רגילה – השבתה של עד 15% מהמערכת הסולארית
  • תקלה משביתה – השבתה של מעל 15% מהמערכת הסולארית